Istoria Zimbo

1953

Fiecare poveste de success incepe deseori cu un nume.
Inainte ca Max Zimmermann sa intemeieze compania in 1953, a trait anii de criza de dupa razboi ca si comerciant ambulant de alimente. Din acesta experienta ia nastere o idee noua: vanzarea produselor din carne si a mezelurilor printr-un sistem rapid de livrare direct catre magazine.
Din aceasta idee simpla s-a dezvoltat rapid o firma.
ZimBo vine de la Zimermann – Bochum, prescurtarea venita prin telex marcand nasterea unei marci de prestigiu.

 

1960

In 1960 Zimbo devine unul  dintre primii furnizori de mezeluri ambalate pentru raionul autoservire. Prospetimea si standardul de calitate raman principiile de baza ale firmei noastre.

 

 

 

1976

Fiul fondatorului , Reinhard Zimmermann, face in 1976 urmatorul mare pas: de la angrosist la producator. In localitatea Borger, din landul Emsland infiinteaza o unitate producatoare de specialitati regionale de mezeluri.
Afacerea se dezvolta si ramane fidela principiilor de baza care au consacrat-o. Deschide unitati de productie in regiunile Westfalia si Thuringia care vor produce sub marca Zimbo produse originale specifice zonei.
Succesul contribuie la extinderea productiei in Ungaria, Franta si Polonia.
Specialitatile produse dupa retete originale si inovatia fac din Zimbo o marca de top in industria alimentara din Germania.

 

2008

In octombrie 2008 compania elvetiana ‘’ Schweizer Bell’’ preia pachetul majoritar de actiuni ale Zimbo si devine asociat majoritar. In acest fel compania isi consolideaza pozitia de lider pe piata germana, dar si pe plan international.
Astazi grupul Bell isi desfasoara activitatea in Germania sub denumirea Bell Deutschland GmbH si Co KG cu sediul in Seevetal iar in Romania sub Zimbo Romania SRL.

Grupul Bell este unul dintre cei mai importanti procesatori de carne si producatori de produse semipreparate din Europa. Gama sa de produse include produse din carne, carne de pasare, mezeluri, fructe de mare si semipreparate.

Prin brandurile BellAbrahamZimboMôssieur PoletteCher-MignonGeiserHubers, si Sanchez Alcaraz, grupul satisface nevoile diverse ale clientilor. Din grup mai fac parte Eisberg – una dintre companiile de top din Europa si care se situeaza pe primul loc în Europa Centrala si de Est în productia de salate semipreparate si Hilcona – lider de piata in produse convenience (paste, sandwichuri) in Germania, Austria si Elvetia. Printre clientii Bell se numara cei din comertul cu amanuntul si angro, sectorul de servicii alimentare si cei din industria alimentara. Cei peste 9.500 de angajati au generat vanzari consolidate de 3,4 miliarde de CHF. Bell Food Group este listat la bursa elvetiana.

www.bellfoodgroup.com